Lilypie 3rd Birthday Ticker Lilypie 6th to 18th Ticker

Perşembe, Şubat 08, 2007

AH DURU AHHH





Geçen gün alışveriş yaparken , hani olur ya balonların içine un doldururlar, sende mıncık mıncık oynarsın işte Cansu ondan istedi. Bende her anne gibi yok canım evde balonda var, un da var biz kendimiz yaparız kara kızım dedim. Eve gidince Cansu tabi ki hiç vakit kaybetmeden o oyuncaktan yaptı. Hem onun hem de Duru'nun çok hoşuna gittiği için ilerleyen günlerde de yapmaya devam etti. Pazar günü yine balonlara huni ile un doldururken arkadaşı İdil geldi. Kar oynamaya gidiyorlarmış, Cansu'yu da davet etti. Bizimkisi bizden izini koparır koparmaz fırladı giyindi ve gitti. Bende bir şeylerle meşguldum Duru salonda oynuyor (!!!!!!!!!) sanıyorduk ki, Volkan'ın aman tanrım, aman tanrım deyişiyle salona bir koştum ki, ne göreyim Duru ablasının kaldırmayı unuttuğu un kutusunu almış, bir güzel koltuğun üzerine boca etmiş, mıncıklayıp duruyor. Beni aldımı bir gülme. Öylesine sevimli duruyor, mutlu mutlu gülümsüyor ki insan kızamıyor bile. Yukarıdaki resimlerde Duru daha az unlu çıkmış, aslında o halinden kat kat daha beyaz. Herhalde ışıktan olacak, saçları resimde unlanmamış olarak görünüyor,oysa bembeyaz. Doğruca banyoya tabiki. Güzelcene yıkadım,üstünü değiştirdim. Dışarı çıkınca bir baktım yine her yeri un. Meğer Cansu mutfakta balonları doldururken altına bir örtü sermiş.Ben de gidip mutfakta da un var mı diye bakmadığım için, Duru o örtüde kalan unları bulmuş. Üst baş yine bembeyaz.İkinci de biraz kızdım ama, o öylesine sevimli ve mutluydu ki anlatamam!

1 yorum:

Devrim Ozcan dedi ki...

ayni baslikla bende bir post yazmistim. Ahhlar cogaliyor, ama o tatli yaramizliklar hic bitmiyor. Sevgiyle.