Lilypie 3rd Birthday Ticker Lilypie 6th to 18th Ticker

Pazar, Şubat 18, 2007

CANSU 11 YAŞINDA





Bu gün Cansu 11 yaşına girdi. Kara böceğim o kadar hızlı büyüdü ki, inanamıyorum. Daha dün 1 yaşını kutlamıştık, şimdi 11 oldu. Artık hızla genç kız oluyor. Ona c.tesi günü tam da onun istediği gibi bir parti yaptık. Eve sadece gerçekten çok sevdiği arkadaşlarını çağırmasına izin verdik. Cansu'da sadece bir kaç arkadaşını çağırdı. Bir kısmının başka planları varmış, gelemedi, ama gelen 5 kız çok eğlendiler. Saat 1'den tam akşam 8,5'a kadar sürdü partisi. Dans ettiler, barbie oynadılar, tepindiler, ip atladılar, zıpladılar. Canları her ne isterse onu yaptılar tam 8 saat boyunca. Bana da onların arkasını toplamak kaldı sadece. Artık büyüdüğü için ona normal bir pasta siparişi verdik.






Cansu ananesinin İspanya'dan getirdiği dans kıyafetini giydi. Çok güzel olmuştu.


Akşam herkes gittikten sonra en sevdiği arkadaşı İdil bizde kaldı. Gecenin bir yarısına kadar bıdır bıdır konuşup durdular. Sabah söylediklerine göre 4,5'a kadar konuşmuşlar!!!!!!!!!!!!!

En samimi 3 arkadaş

1 yorum:

Unknown dedi ki...

geç de olsa sayfayı ziyaret ettim. Yaş günü fotoğraflarında Cansu'yu oldukça farklı gördüm. Durunun göz durumu umarım şimdi daha iyidir.Ama oldukça üzüldüm.
HEPİNİZİ ÖPTÜKKKKKKK
HOŞÇA KALIN


SEVGİLERRRR....