Lilypie 3rd Birthday Ticker Lilypie 6th to 18th Ticker

Çarşamba, Mayıs 23, 2007

KOSTÜM PARTİSİ







Her Mayıs ayında olduğu gibi bu Mayıs'ta da Cansu'nun okulunun kostüm partisi vardı. Bu kez Duru'da geldi partiye. Prenses kıyafeti ile hemde. İlk kez bu kadar değişik kıyafetli insanı bir arada gördüğü için başta biraz korktu, ama sonra partiye karışıp eğlendi. Cansu'm anneannesinin İspanya'dan getirdiği ispanyol dansçısı kıyafetini giydi. Şalı ve kastanyetleri ile çok güzeldi bence. Duru için de bir prenses tacı aradım ama bulamadım. Aslında Cansu'nun bir sürü prenses tacı vardı ama, sanırım hepsini atmışım. Öğrencilerin ve velilerinin kostümler konusundaki yaratıcılıklarına hayran kaldım doğrusu. Deniz kızından tutunda, eskinin pofuduk asilzade kıyafetlerine kadar hepsinden vardı. Herkes çok hoş olmuştu.

Hiç yorum yok: