Lilypie 3rd Birthday Ticker Lilypie 6th to 18th Ticker

Cuma, Ekim 26, 2007

GİT ODANDA AĞLA


Duru Cansu'ya göre biraz daha mızmız. Hemen herşeye ağlıyor. Bende son derece gaddar bir anne olarak ''Lütfen benim yanımda ağlama, git odanda ağla'' diyorum.Bunu duyunca gerçekten odasına gidip orada ağlıyor. Ağlaması bitince de, ki bir kaç saniye sürüyor, gözyaşlarını silerek odadan çıkıyor. İnsanın içi acıyor ama, bunun sayesinde artık daha az ağlar oldu. Bu söze Duru iyice alışmış durumda. Artık dışarıda dolaşırken bir coçuğu ağlarken görürse bile hemen ''Git odanda ağla'' diyor. Geçen gün dolaşırken bir şey oldu aramızdaki konuşma geçti:

Duru: Dit odanda ağla

Anne: Gidip odamda mı ağlıyım yani Duru'cum.

Duru: Hayııı sen odana dit ama ağlama

Anne: Odama gidiyim orada ağlayım yani

Duru: Hayııı odanda ağlama.

Anne: Odama gidip ağlıyım

Duru: Sana odanda ağlama dedik anne.

Valla şok oldum ben. Ağlama dedik sana dedi resmen. Ben onunla eğlenmek isterken, bana sana söylüyorum işte niye anlamıyorsun der gibiydi.

Konuşması da öyle komik ki. Kelimeleri hecelerine ayırıpta ağır ağır konuşuyor.

Hiç yorum yok: