Lilypie 3rd Birthday Ticker Lilypie 6th to 18th Ticker

Çarşamba, Mayıs 28, 2008

CANSUM 5. SINIFI BİTİRİYOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Cansu'm ilk karnesi aldığı gün çekilmişti bu resim. Zaman ne kadar hızlı akıyor. Çok iyi hatırlıyorum Cansu'nun 1. sınıfa başladığı günü. Acaba ben gidiyorum diye ağlayacak mı? Acaba arkadaşlarına uyum sağlayabilecek mi ? Acaba ile başlayan milyon soruyla boğuşurken sanki bir anda, minicik prensesim, benim kara böcüğüm 5. sınıfı bitiriyor.




Ayın 26. da okullarında 1'den 5'e adlı mezuniyet toplantıları vardı. Bizim minik kuzuların 1.sınıftan 5. sınfa kadar ki gelişimleri, değişimleri anlatıldı. Ben tabiki bol bol ağladım. İlk defterlerini istemişti öğretmenleri. İlk ne olmak istedikleri, sınıf sınıf resimleri, ilk yazıları, ilk düşünceleri hepsi vardı.



Öğretmenleri hepsinin bembeyaz giyinmesini istemişti. Biz düz beyaz ama süslü bir elbise bulmakta biraz zorlansakta en sonunda bulduk. P.tesi günü tüm sınıf izinliydi. Cansu'm da bundan istifade edip öğlen saçlarını yaptırmaya gitti. Elbisesini de giydikten sonra beyazlar içinde bir periyi andırıyordu. Çok güzel olmuştu benim minik prensesim.



İlk fotoğrafına bakınca aradaki değişim ne kadar net değil mi? Benim minicik kızım artık bir genç kız oldu ama ben hala farkında değilim.


Burada Cansu'm öğretmeni Sultan Hanımla beraber. Bizimkilerin sınıfı Sultan hanımın son sınıfıydı. Ögretmenimiz artık emekli oluyor. Buradan Sultan Hanıma Cansu'mu iyi bir öğrenci olarak yetiştirdiği ve 5 yıl boyunca okulda tüm sınıfın annesi olduğu için teşekkür etmek istiyorum. Her şey için teşekkürler.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Abla bu kız prenses oldu.Koca kız oldu esek!!! :))