Lilypie 3rd Birthday Ticker Lilypie 6th to 18th Ticker

Cuma, Kasım 10, 2006

BU MAKARNA NASIL YENİR?

Bu gün öğlen eve geldiğimde, Duru öğle uykusundan daha yeni uyanmıştı. Yanakları pembe pembe, çok sevimliydi. Sağolsun Zübeyde hanım (kendisi bakıcımız olur) ben yemeğe gelicem diye makarna yapmış. Haşladığımız makarnadan Duru için, yağını eklemeden kenara biraz makarna ayırıyoruz ki, eliyle kirlenmeden makarnayı yiyebilsin. Bugün de kenara makarnası ayırılmıştı. Bizim küçük hanım artık büyüdü ve kendi kendine yemek yerken kaşık kullanmaya karar verdi. Ama henüz kullanmayı bir türlü de beceremediği için, kaşıkla yerken makarnalarla resmen boğuşuyordu. Bakın neler yaptı .







Ben görmüştüm, böyle yemek yiyordu bizimkiler.













Allah allah onlar gibi yapıyorum ama bu makarnalar bir türlü kaşığa gelmiyor!














Anne yardım et. Sinir oldum, bir türlü kaşıkla yiyemiyorum.














Amaaaaan, kaşığa ne gerek var ki!!!!!






Parmağına makarnayı takıyorsun,

Sonra doğru ağzıma,

Ohhhhhh, kaşığa kimin ihtiyacı var ki. Ne güzel elimle yedim işte!!!!!

5 yorum:

didi dedi ki...

Canım benim, çoook tatlı.:))

prenses sureyya dedi ki...

Süriş henüz 10 aylık ama ben de şimdiden kendi kendine yemek yemeye alıştırmaya çalışıyorum, Duru kadar başarılı değil bizimki.Gerçi bu hafta sonu gittiğimiz lokantada tüm yemek masasını birbirine katıp ortalığı dağıttıktan sonra etraftaki garsonların sinirli bakışlarına maruz kaldık ama olsun böyle böyle öğrenecek dimi? Yine de birsüre bu denemelere evde devam etmek en iyisi heralde..

EBRU dedi ki...

Minik Duru çok çok tatlı. Afiyet olsun ona. Öyle ya da böyle yemiş ya annesi sen ona bak :)

Banu dedi ki...

Duru çoook sevimli. Afiyet olsun, yarasın.

Anne ve Bebisi dedi ki...

Duru makarna yesin ben de Duru"yu yiyeyim miiii:)