Lilypie 3rd Birthday Ticker Lilypie 6th to 18th Ticker

Pazartesi, Kasım 13, 2006

CANSU SAÇLARINI KESTİRDİ





Canım Cansu'm en sonunda saçlarına kıydı. Bu gün sabah kalktığında biraz rahatsızdı. Sanırım midesini bozmuş. Bende okula gitmesini istemedim. İyi de oldu. Akşam eve geldiğimde onu oldukça iyi gördüm. 1 haftadır her gün sabah bu gün akşam gelince saçlarımı kestirelim anne diyor, ama akşam olupta eve gelince ''yaaaaaaaaa bugün kestirmesek, yarın kestiririz''deyip vazgeçiyordu. Herhalde bugün evde epey sıkılmış olmalı ki, gidelim mi deyince hemen olur dedi. Bizim evin yakınında yeni açılmış bir kuaför var. Bende saçlarımı orada kestiriyorum. Canomun saçlarını da çok güzel kestiler. Kendiside çok beğendi, hatta abartıp ''Saçlarımı bir de kızıla boyatsaydım ne güzel olurdu'' deyiverdi. Canomu tanıyanlar onun ne kadar kokoş bir kız olduğunu bilirler. Kuaförüm de bu yaş grubu kızları iyi tanıyor olmalı, hemen elinde saç spreyi geldi. ''Hadi saçlarını kızıla boyayalım'' diye. Sprey boya ile saçlarına yer yer kızıl, sarı ve gümüş rengi gölgeler attılar. Tabiki Cansum dünyanın en mutlu kızı oldu ve bana bir sürü poz verdi.Kısa saç kara böcüğüme çoook yakıştı ( Bu arada ara karnesi iyiyiydi. Öğretmenleri Canodan memnunlarmış).

1 yorum:

ANNECAN dedi ki...

Merhaba prensesler,
artık benm de bir sayfam var sizleri de beklerim,
Apacan (Duygunun Can!ı)